Ekspozytory pomagają podwyższyć sprzedaż produktu
Kategoria: Reklama
Odpowiednie wizualne przedstawienie towaru jest bardzo ważne w handlu. często pierwsze wrażenie, jakie robi na kliencie ekspozycja materiału decyduje o zakupie. W korzystnym przedstawieniu produktów pomocne są ekspozytory lub displaye reklamowe. Ekspozytory są to specjalnego typu półki, które dostosowane są do prezentacji konkretnego towaru. O ile regały reklamowe posiadają na swoich półkach zazwyczaj szereg produktów jednego typu, ekspozytory eksponują w atrakcyjnej formie pojedyncze egzemplarze produktu. Pozwala to na lepszą prezentację i przykucie wzroku klienta. Innym typem prezentacji towaru są displaye reklamowe. Są to zwykle kartonowe regały reklamowe, w które jest jednocześnie wmontowana reklama produktu, jakie się na nim znajduje. displaye reklamowe służą w większym stopniu do przedstawienia hasła reklamowego lub nazwy firmy, niż prezentacji samego produktu. Tego typu reklamy mogą mieć różne kształty. Popularne są displaye w kształcie aktora, który grał w reklamie danej firmy w rzeczywistych rozmiarach. Im bardziej oryginalny pomysł, tym większe zainteresowanie klientów danym produktem. Producenci tego typu sprzętu reklamowego prześcigają się więc w coraz wymyślniejszych propozycjach dla swoich klientów. Regały reklamowe tego typu są bowiem najczęściej projektowane indywidualnie, a nie wykonywane według szablonu. Przykuwająca oko oryginalność jest bowiem najistotniejszą cechą w tego typu projektach. Odpowiednio przygotowane i wyeksponowane regały są w stanie podwyższyć sprzedaż danego produktu.